7 - 11 September 2013
Monday
4K10
7.05 pg – 8.15 pg
Peperiksaan Akhir Tahun 2013
Tingkatan 4
Pendidikan Islam II
(7.45 pg – 9.25 pg)
4K2
8.15 pg – 9.25
Peperiksaan Akhir Tahun 2013
Tingkatan 4
Pendidikan Islam II
(7.45 pg – 9.25pg)
4K5
10.55 pg – 11.30 pg
Peperiksaan Akhir Tahun 2013
Tingkatan 4
Pendidikan Moral
(10.10 pg – 12.40 tgh hari)
Pendidikan Islam I
(10. 40 pg – 12.40 tgh hari)
5K4
12.05 tgh hari – 12.40 tgh hari
Cuti belajar
(PMR)
Tuesday
5K4
7.05 pg – 8.15 pg
Cuti Belajar
(PMR)
4K10
9.45 pg – 10.20 pg
Peperikaan Akhir Tahun
2013
Tingkatan 4
Sains II
(10.10 pg – 12.40 tgh
hari)
4K9
11.30 pg – 12.40 tgh
hari
Peperikaan Akhir Tahun
2013
Tingkatan 4
Sains II
(10.10 pg – 12.40 tgh
hari)
Wednesday
4K5
7.05 pg – 8.15 pg
Peperiksaan Akhir Tahun 2013
Tingkatan 4
-
Pelajar mengulangkaji pelajaran untuk peperiksaan
seterusnya
4K9
9.45 pg –
10.20 pg
Peperiksaan
Akhir Tahun 2013
Tingkatan
4
- Pelajar mengulang kaji pelajaran untuk peperiksaan
seterusnya pada minggu hadapan
4K2
12.05 ptg
– 12.40 ptg
Peperiksaan
Akhir Tahun 2013
Tingkatan
4
Ekonomi
Asas II
(10.40 pg
– 12.40 ptg)
Tuesday
4K10
7.05 pg – 8.15 pg
Peperiksaan Akhir Tahun 2013
Tingkatan 4
-
Pelajar dibenarkan membuat ulang kaji bagi
peperiksaan pada minggu hadapan
4K5
8.15 pg –
9.25 pg
Peperiksaan
Akhir Tahun 2013
Tingkatan
4
-
Pelajar dibenarkan membuat ulang kaji bagi peperiksaan
pada minggu hadapan
4K9
10.55 pg
– 11.30 pg
Peperiksaan
Akhir Tahun 2013
Tingkatan
4
-
Pelajar dibenarkan membuat ulang kaji bagi peperiksaan
pada minggu hadapan
Friday
4K2
8.15 pg – 9.25 pg
Peperiksaan Akhir Tahun 2013
Tingkatan 4
Kesusasteraan Melayu
(9.10 pg – 11.40 pg)
Subject
|
Science
|
Class
|
5K4
|
Day
|
Friday
|
Date
|
11/10/2013
|
Time
|
10.40 am – 11.40 am
|
Learning Area
|
Electronics and Information and Communication System
|
Learning Objectives
|
1)
Understanding radio waves
2)
Analysis radio coomunication
|
Learning Outcomes
|
In the end of the lesson, students can be able to:
1)
Relate the properties of radio waves to
communication
2)
Identify the electronic components used
in radio and their symbols
3)
Describe the transmission system
|
Activities
|
1)
Discussion between teacher and students
on the properties of radio waves
2)
Teacher generate students ideas to
identify the electronic components
3)
Discussion between teacher and students
in transmission system
|
Noble Value
|
1)
Systematic
2)
Punctuality
|
Teaching Aids
|
Science Text Book, Science Process Skills
|
Reflection
|
Most of students able to understand lesson taught. Teacher gave examples in their living life
so that it would be easier for them to understand. Teacher reinforce their
knowledge by asking questions
|
No comments:
Post a Comment