Monday, October 21, 2013

Lesson Plan Week 42

14 - 18 Oktober 2013

Monday & Tuesday 

14 & 15 Oktober 2013
Cuti Hari Raya Aidiladha


Wednesday 


4K5
7.05 pg – 8.15 pg

Peperiksaan Akhir Tahun 2013
Tingkatan 4
PSK
(7.05 pg – 8.05 pg)


4K10
9.45 pg – 10.55 pg

Peperiksaan Akhir Tahun 2013
Tingkatan 4
-     Pelajar dibenarkan membuat latihan bagi peperiksaan pada keesokkan hari
-     Keadaan kelas terkawal tanpa ada pelajar membuat bising dan mengganggu kelas yang sedang menjalani peperiksaan


4K2
12.05 ptg – 12.40 ptg

Peperiksaan Akhir Tahun 2013
Tingkatan 4
-     Keadaan kelas terkawal tanpa ada pelajar membuat bising dan mengganggu kelas yang sedang menjalani peperiksaan


 Thursday 

4K10
7.05 pg – 8.15 pg

Peperiksaan Akhir Tahun 2013
Tingkatan 4
PSV 1
(8.05 pg – 9.20 pg)


4K5
8.15 pg – 9.25 pg

Peperiksaan Akhir Tahun 2013
Tingkatan 4
PSV 1
(8.05 pg – 9.20 pg)


4K9
10.55 pg – 11.30 pg

Peperiksaan Akhir Tahun 2013
Tingkatan 4
PSV2
(9.40 pg – 12.40 ptg)

Kesemua pelajar dilihat menjawab soalan dengan bertungkus – lumus.

Friday

4K2
8.15 pg – 9.25 pg

-      Pelajar membuat aktiviti sendiri dalam kawalan guru

Subject
Science
Class
5K4
Day                          
Friday
Date
11/10/2013
Time
10.40 am – 11.40 am
Learning Area
Electronics and Information and Communication System
Learning Objectives
1)    Analysis radio communication 
Learning Outcomes
In the end of the lesson, students can be able to:
1)    Describe the transmission system  
2)   Describe the radio receiver system
3)   Explain the transmission and reception of signals in the radio communication system
Activities
1)    Explanation by teacher on the transmission and receiver system
2)   Discussion between teacher and students on the transmission and receiver system  and signals by the radio communication system
Noble Value
1)    Systematic 
2)   Punctuality
Teaching Aids
Science Text Book, Science Process Skills 
Reflection
Most of students able to understand lesson taught.  Students were reinforced by giving questions for them to answer.  





   

No comments:

Post a Comment